2011. január 30., vasárnap

Fashion Week

Brand Collections' Show 
   
     Ahogyan már korábban említettem, a legjobb események egyike Hongkongban az a sok kiállítás, amit szerveznek. A legutóbbi a Fashion Week volt, amire én is elmentem. Ezek a kiállítások azért is jók, mert ilyenkor végre találkozhatok magyarokkal, amúgy a városban mászkálva ennek nagyon kicsi az esélye. A kiállításokat a Hong Kong Convention and Exhibition Centre-ben rendezik, ami egy olyan hatlamas épület, hogy mire az ember rendesen bejárja, eltelik az egész nap.


Ezek a kiállítások nem csak tömény szakmai jellegűek, hanem sok érdekes program is kapcsolódik hozzájuk. Van például egy játék a résztvevők számára, ami arról szól, hogy össze kell gyűjteni egy bizonyos mennyiségű névjegykártyát az általuk megjelölt kiállítóktól, és ezért cserébe különböző ajándékokat lehet kapni.
A kedvencem, csilli-villi pendrive :-)

Ez a Fashion Week egy rendkívül szorakoztató esemény volt. A kiállítókról most nem beszélek, mert az nyílván csak a szakmának érdekes, na de az a sok szép ruha, meg új ötlet... Leírhatatlan.... Engem azért fogott meg, mert egy helyen egyszerre láthattam az összes létező újdonságot. Vásárolni szerencsére nem lehetett, különben bajban lettem volna :-)



Ha valakit nem kötött le a ruhák, cipők, és kiegészítők látványa, az sem unatkozott, hiszen folyamatosan voltak különböző divatbemutatók, de olyan fény- és hangtechnikával, illetve akkora kifutóval, hogy csak néztem. Próbáltam fényképezni, de hát egyrészt nem nagyon lehetett, másrészt meg az én kis automata gépem ehhez kevés.
De azért néhány pillanatot sikerült elkapnom...

Fleur de chine Par Modessa Couture

Brand Collections' Show





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése